Kalendarz Wydarzeń
Kalendarz wydarzeń
XXXIX Sesja Rady Gminy i Miasta Przysucha
Transmisja obrad Rady Gminy i Miasta Przysucha
https://bip.gminaprzysucha.pl/a,19391,zawiadomienie-o-xxxix-sesji-rady-gminy-i-miasta-przysucha.html
https://bip.gminaprzysucha.pl/a,19391,zawiadomienie-o-xxxix-sesji-rady-gminy-i-miasta-przysucha.html
Proponowany porządek obrad:
Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie sesji – stwierdzenie quorum.
2. Przedstawienie informacja o możliwościach spędzenia wakacji dla dzieci i młodzieży.
3. Sprawozdanie Burmistrza z działalności między sesjami.
4. Przedstawienie raportu o stanie Gminy i Miasta Przysucha oraz debata o raporcie.
5. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Gminy i Miasta wotum zaufania.
6. Rozpatrzenie oraz zatwierdzenie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy i Miasta za 2021 r. i udzielenie absolutorium:
a. sprawozdanie Burmistrza z wykonania budżetu za rok 2021 wraz z informacją o stanie mienia Gminy,
b. sprawozdanie finansowe,
c. opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy za rok 2021 wraz z informacją o stanie mienia Gminy,
d. opinia Komisji Rewizyjnej w sprawie wykonania budżetu za rok 2021 oraz wniosek Komisji Rewizyjnej o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Gminy i Miasta,
e. opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie wniosku Komisji Rewizyjnej o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Gminy i Miasta,
f. dyskusja,
g. podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego i sprawozdania z wykonania budżetu za rok 2021,
h. podjęcie uchwały w sprawie absolutorium.
7. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy.
8. Podjęcie uchwał w sprawie wyrażenia zgody na utworzenie miejsca okazjonalnie wykorzystywanego do kąpieli.
9. Podjęcie uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy i Miasta Przysucha na lata 2022 – 2027.
10. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy i Miasta Przysucha na 2022 rok
11. Pisma, które wpłynęły do Rady.
12. Sprawy różne.
13. Zamknięcie obrad sesji.