21 września 2022 r. w życie weszły rozporządzenia ministra klimatu i środowiska w sprawie wniosków o dodatki na zakup opału dla gospodarstw domowych i podmiotów społecznych dotyczące niektórych źródeł ciepła.
Wniosek o wypłatę dodatku dla gospodarstw domowych z tytułu wykorzystania niektórych źródeł ciepła – daje możliwość dofinansowania zakupu opału: peletu drzewnego, drewna kawałkowego i innych rodzajów biomasy oraz gazu skroplonego LPG lub oleju opałowego. Gospodarstwa domowe ogrzewające się węglem, w tym peletem węglowym zawierającym minimum 85% węgla, otrzymują dopłatę na podstawie wniosku o dodatek węglowy.
Gdzie składa się wniosek o dodatek ?
Na terenie Gminy i Miasta Przysucha obsługę wniosków o wypłatę dodatku ciepłowniczego realizować będzie Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Przysusze, ul. Grodzka 5, 26 – 400 Przysucha
tel/fax: 48 675 22 17,
e-mail: mgops@gminaprzysucha.pl
Do kiedy trzeba złożyć wniosek ?
Wniosek o wypłatę dodatku składa się w terminie do dnia 30 listopada 2022 r.
Aktualny Wniosek do pobrania w formacie DOC lub PDF wraz z instrukcją zamieszczamy poniżej.