Zarządzenie Nr 53/2025 Burmistrza Gminy i Miasta Przysucha z dnia 29 maja 2025 roku
w sprawie: przedstawienia Radzie Gminy i Miasta Przysucha Raportu o stanie Gminy i Miasta Przysucha za 2024 rok
Na podstawie art. 28aa ust. 1 ustawy z 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. 2024 poz. 1465 ze zm.), zarządzam co następuje:
§1
Przedstawiam Radzie Gminy i Miasta Przysucha Raport o stanie Gminy Miasta i Przysucha za 2024 rok, stanowiący załącznik do Zarządzenia.
§2
Zarządzenie wraz z załącznikiem podlega publikacji :
1. w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy i Miasta Przysucha,
2. na stronie internetowej Urzędu Gminy i Miasta w Przysusze.
§3
Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy i Miasta Przysucha.
§4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
O G Ł O S Z E N I E
Informuję, że w dniu 26 czerwca 2025r. odbędzie się XV Sesja Rady Gminy i Miasta Przysucha, na której zostanie przedstawiony Raport o Stanie Gminy i Miasta Przysucha za 2024 rok.
Na podstawie art. 28aa ust. 6 i ust. 7 pkt 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. 2024, poz. 1465 ze zm.) w debacie nad Raportem o stanie Gminy i Miasta Przysucha za 2024 rok, mieszkańcy mogą zabierać głos. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos, składa do Przewodniczącego Rady zgłoszenie poparte podpisami, które stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, czyli do 25 czerwca 2025r. do Biura Rady Gminy i Miasta Przysucha, Plac Kolberga 11, 26-400 Przysucha, w godzinach pracy Urzędu, tj. poniedziałek (w godz. 7.30-17.00), wtorek - piątek (w godz. 7.30-15.30).